9 & 10 Augusti 2010

9 Augusti
Idag var det min första arbetsdag som plattsättningslärling. Det är min pappa som har tagit in mig som lärling i hans företag :)
Jobbet är riktigt najs och jag lär mig något nytt varje dag vilket är kul eftersom detta kan vara ett framtida yrke!
När jag kom hem från jobbet ringde Cissi och ville att jag skulle komma in till stan och se Trollkarlens Lärling med henne och Andrea. Elin hängde också på och vi alla gick och såg den och filmen var grym! Bra handling och ett bra slut! Förutsägbart men lyckligt, det är så jag vill ha det! :P


10 Augusti
Idag efter jobbet åkte jag hem till Cissi för att vi skulle prova utklädnaderna till MeuwCon som är i helgen. Min kostym var som ett tält eftersom det hade blivit fel med måtten så det måste sys in. Jag ringde genast till den i familjen som jag vet kan sy: min moster. Hon sa att hon nog skulle kunna hjälpa mig på torsdag, räddaren i nöden som hon är! :D Så förhoppningsvis syr vi in kläderna så att de är användbara tills på fredag på eventet börjar! Och för er som inte vet vad det är, gå in på deras hemsida och kolla för jag har inte bättre koll. Det är min bästa vän Cissi som har fått med mig och just nu är jag sjukt taggad inför det, det kommer bli grymt! :)

Nu är klockan 21.53 och jag ska hoppa in i duschen, sen ska jag SOVA!
Hej Svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0