7 & 8 Augusti 2010

7 Augusti
Idag träffade jag Andrea och vi gick lite inne i stan och gick på bio eftersom vädret inte var det bästa...
Vi såg i alla fall Shrek - Nu och för alltid. Den var jättebra! Det kan ha och göra med att jag hade jättelåga förväntningar på filmen eftersom filmen inte alls tilltalade mig när jag såg trailern men jag tänkte att eftersom man har sett alla andra filmer så måste man ju se denna också och den var skit bra! :)


8 Augusti
Idag träffade jag Sara och vi spenderade en hel dag i klädesaffärer utan att hitta någonting alls! Shoppade jag verkligen så mycket i Ungern? hehe (A)
En mycket trevlig dag med fönstershopping typ xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0