22 & 23 Augusti 2010

23 Augusti
Dagen börjar med en lång sovmorgon, vaknade runt 10! Det var skönt att sova så länge :) <3
Det är svårt att anpassa sig till den nya mobilen men jag vänjer mig... xD
Käkade frukost sen var det dags för mig att möta upp matte, lina och peter vid trollbäcken och åka in till söder och gå och se "Vampire Suck" som för övrigt var mycket bättre än vad jag väntade mig :) Det var grymt mycket roligare än vad jag trodde! :D <3

Efter filmen åkte jag hem och drack en massa vatten eftersom dagen var grymt varm! :O :)
Och gå på toa passade jag på att göra också. Sen bar det in till stan igen med Sara. Vi gick runt lite i stan i det fina vädret, käkade glass och snackade en massa :) <3
I morrn ska jag jobba igen vilket känns ganska najs! :)
22 Augusti
Idag träffade jag min kusin Sara på dagen och vi gick inne i stan och letade mobiler. Min håller verkligen på att paja så jag var i ett behov av att hitta en ny fast en billig eftersom det är den mobilen som jag kommer att ha i jobbet och believe me mitt jobb är skitigt så man ska inte ha med sig en telefon som man är rädd om... :)
Vi gick runt och letade på kungsgatan och så gick vi in på ON OFF som hade en fyndkorg och där fanns mobilen som jag först hade tänkt köpa för två och ett halvt år sen men jag köpte den inte för att den var för dyr men nu hittade jag den i fyndkorgen för under 800:- men jag var fortfarande inte övertygad så jag ringde till pappa och frågade om råd och han sa att jag skulle slå till och det var vad jag gjorde så nu har jag en ny mobil! Eller ja, det är en lite äldre modell men den är ny för mig och den låg i fyndhörnan och jag kunde bara inte passa på ett sånt tillfälle! xD
Vi käkade på donken och hade det kul hela eftermiddagen innan det var dags för mig att åka till tyresö där det första körrepet tog plats. Det var riktigt kul att träffa alla igen efter resan och det var några nya pers där också och det är kul att träffa nytt folk! :)
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag kolla klart på Sagan om Kungens Återkomst som är den bästa i den serien <3

Den lila är den jag hittade och den svarta är den som jag har just nu och som har gjort sitt...jag vill inte behöva byta men jag måste! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0