20 & 21 Augusti 2010

20 Augusti
På förmiddagen på jobbet var det första gången jag fick jobba själv. Pappa hade lite ärenden som han skulle göra så då fick jag jobba lite själv vilket jag tycker gick jättebra! :D
Tidigare i veckan var det snack om att jag skulle få vara ledig även idag men det blev så att jag fick eftermiddagen fri i stället och då passade jag på att träffa och käka lunch med Micki :) <3
Hon tog en stor pommes och jag tog japansk lunchbuffé som alltid är lika god..! :D
Vi gick runt lite i centrum och snackade och kollade runt lite. Sen sprang vi in i Ajda som skulle träffa sina miljöpartistskollegor så vi satt och snackade lite med henne och sen drog vi hem.
Fredagskvällen spenderades med familjen och vi kollade på Dobidoo och sen såg de nån annan film så jag bytte TV och kanal till trean som sände Sagan om Ringen. Jag har alla tre på DVD men jag kommer aldrig till skott med att se dem för att de är så långa så jag passar på att se dem när de går på TV vilket är rätt skumt när jag tänker efter xD


21 Augusti
Igår bestämde Micki och jag att vi skulle åka till Kungens Kurva idag för att jag var tvungen att gå till alla butiker som säljer mobiltelefoner och jämföra priser typ xD
Det var också det vi gjorde så vi spenderade hela dagen där. Det var när vi skulle ta oss från Kungens Kurva till Handen som det blev problem. Vi satte oss på 173 som vi trodde skulle gå till Norra Sköndal men nej, den stannade i Älvsjö så vi var tvugna att ta pendeln till handen vilket gick rätt smidigt men det var att vi fick vänta på pendeln i typ en halvtimme och sen när vi var framme visste vi inte vart vi skulle gå så vi följde strömmen och kom fram till handelterminalen och därifrån skulle vi ta en buss som gick till handens närsjukhus eftersom vi skulle till ÖB och när vi äntligen hade listat ut vilken buss vi skulle ta och när vi äntligen kom fram så var det stängt...de stände för en halvtimme sen...det var något surt men hem kom vi till slut iaf! xD
På kvällen kollde vi film, först Världarnas Krig med Tom Cruise som faktiskt var mycket bättre än jag trodde. Sen när den var slut bytte vi till trean som körde Sagan om de två tornen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0