17 & 18 Augusti 2010

17 Augusti
Jobbade hela dagen och efter det åkte jag in till stan och mötte upp Micki. Jag var något sen men det var bara för bilköerna om det inte hade varit för dem hade jag kommit i tid! I alla fall så åkte vi in och hämtade förhandsvisningsbiljetterna till "I rymden finns inga känslor" som jag ska bjuda Andrea på :)
När vi ändå var på bion så passade vi på att se "Knight and Day" som var en helt okej film och faktiskt inte riktigt så lik "Killers" som jag trodde så man blev glatt överasskad :)
Det blev en riktigt mysig kväll med en av mina bästa vänner! :D <3


18 Augusti
Idag fanns det inget jobb så jag fick vara ledig :)
Denna dag passade jag då på att träffa min bästa vän Amanda som snart ska flytta till en plats som gör det ännu svårare för oss att ses men vi kommer fortfarande ses, bara inte lika ofta längre :)
Denna dag var en av de bästa på länge och...ja allt är bra! :D
Fast hon flyttar så kommer vi att hålla kontakten som vi har gjort de senaste 13 åren!
Älskar dig min bästa vän! <3

Vi tillbringade en heldag i Sthlm och på morgonen gick vi in på BikBok och kollade lite. När vi kom ut igen var det världens kalabalik på kungsgatan. Efter ett tag fick vi reda på att det hade skett ett väpnat värdetransportrån och gärningsmännen ska tydligen ha försökt få tag i pengar med en yxa men inte fått med sig några. För mig som bor i Sthlm på heltid är detta av ovanlighet att man är med i, faktiskt! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0