11 & 12 Augusti 2010

11 Augusti
Idag flöt jobbet på som vanligt. i började 7 och slutade 17.30 så det blev en lite längre dag idag men beror på att var lite förhinder som vi var tvugna att ta hand om inte vi kunde fortsätta med arbetet.
Jag måste bara skriva att jag tycker att det är såå skönt att jag har nåt att göra detta år. Att jag har ett jobb att gå till och ja, det fungerar som ett vanligt jobb bara att det är min pappa som är min chef vilket är som att ha vilken chef som helst och tro mig jag vet :)
Igår hade jag en sådan ångest eftersom min kostym inte passade till MeuwCon men så kom min moster över och tittade på den och vi ska "reparera" den i morrn så den är klar till på fredag!

12 Augusti
Jobbade som vanligt idag och det blev en kortare dag än igår, fortfarande övertid men kortare :)
Efter jobbet släppte pappa av mig hos min moster och vi började genast jobba med utklädnaden som skulle vara klar till morgondagen...i två timmar jobbade vi med den, min moster gjorde det mesta av jobbet, okej allt men jag hjälpte till! typ... xD slutresultatet blev iaf bra så det är awsome!
Så fort vi var klara med dräkten åkte jag och familjen till mormor på fika som fyller 75 år idag! Ett stort grattis till henne! :D <3

Just nu ler livet mot mig igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0