Vilken dag!

Fy fan vilken dag! Först kom jag knappt ur sängen i morse, det var mer lockande att ligga kvar och sova mer. Men jag pallrade mig upp till skolan och på engelskan kom jag igång med uppgiften som egentligen skulle ha varit inne i höstas, fy på mig! xD
Skolan gick smärtfritt och filosofi lektionen var ganska intressant men jag la mer fokus på att samtala med Andrea än på vad läraren faktiskt sa. Men det ämnet är såå kompicerat! xD 
Efter skolan bar det av till tandläkaren som bedövade hälfen av min mun och lagade ett jätte stort hål! Och nu har jag jätteont i munnen eftersom bedövningen nu har släppt...
Efter besöket hos tandläkaren var jag tvungen att åka in till stan och hämta ut förhandsvisningsbiljetter till filmen Last Song. Killen i kassan frågade mig typ tre ggr vad det var jag ville, han hörde inte vad jag ska för jag sluddrade så mycket av bedövningen, jag var tvungen att upprepa mig typ tre ggr xD
Hade kör idag också. Och kör som i att sjunga och inte i att köra bil xD
Jaja, jag kunde iaf inte gå på kören och detta pga att jag fortfarande är förkyld och kan inte sjunga och så jag vill inte smitta ner de andra.
Just nu är jag väldigt trött och jag har precis skickat in filosofiarbetet! Vilken otrolig lättnad det är att äntligen vara klar med det arbetet! Nu får det bära eller brista... ;)

All denna stress får mig att tänka tillbaka på veckan i Italien i oktober 2008, det var avkoppling ;)

Kommentarer
Postat av: Micki <3

"Och så vill jag inte smitta ner de andra" host vem var det du umgicks med nu igen i lördag/söndags och nu igen på onsdag?



XD

2010-04-27 @ 08:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0