Välkommen till min blogg!



Jag heter Sophia Westerberg och jag går sista året på gymnasiet och kommer snart att ta studenten.
Denna blogg kommer handla om livet efter studenten - hur man överlever i dagens samhälle som ung.
Hur det är att klara sig på arbetsmarknaden och så. Efter skolan ska jag ta ett år ledigt och jobba ett år och jag kommer att visa hur svårt det är att få jobb i dagens samhälle.
Mitt intresse för foto, film, resor och musik kommer vara ett genomgående tema i denna blogg dessutom!
Ja...vad ska jag mer skriva? Jaja have fun! :D

Kommentarer
Postat av: Elin Pelin Pelle Plutt

Bajskorv du måste skriva att det är jag som tagit bilden!!!!!!!!!!!! hahahahahahah xD för visst är det från den gången? Aja hursomhelst FAN VAD BRA DU SKRIVER! Bästa bloggen eeeeeeever!!! DU är så cooool, värsta förebilden för andra tjejer!!!!!!!!! Puss och kram ditt största faaaan!

2010-04-20 @ 22:05:45
URL: http://elinpelleophelia.blogg.se/
Postat av: manda

Läcker blogg säger jag bara!

Du är jätte söt på bilden osså. Puss <3

2010-05-08 @ 22:34:07
URL: http://amandavirenhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0