Ljus!

Det som hände idag ger en sådan otroligt lättnad!
Det har alltid varit snack om jag skulle få jobba med Pappa som praktikant i hans företag fram tills några veckor sen. Då sa att han kanske inte har något jobb för mig och det var då jag började söka en massa jobb. Innan hade jag bara sökt det som verkade vara intressant men nu sökte jag ALLT!
Men idag vid lunchen så frågade Pappa om jag var upptagen i Juli och Augusti och jag svarade nej eftersom jag bara har fått avslag från nästa alla jobb jag har sökt. Då sa han att jag i alla fall skulle få jobba hos honom över sommaren och antagligen fram till jul! :D En otroligt tung börda har blivit släppt från mina axlar. Men detta betyder inte att jag ska sluta söka jobb för någon gång i framtiden vill jag stå på egna ben!
För första gången på länge ser jag ljuset i slutet av tunneln i stället för ett konstant mörker...

Kommentarer
Postat av: Micki <3

Ere du som tagit bilden?

2010-04-25 @ 16:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0