Hemma idag :(

Vaknade med feber så stannade hemma från skolan idag men jag tror att jag ska gå i morgon eftersom det är saker som händer i morgon! :D
Idag har jag faktiskt inte gjort något annat än att kolla på TV! Hela dagen! Det var länge sen man gjorde det ;) men jag pallade inte att göra nåt annat, man var helt slut i kroppen... :P
Kollade typ på NCIS hela dagen vilket är en av mina favorit serier! :D


I alla fall, hamnade i bråk med både farsan och syrran, hatar när sånt händer :( men vi kom överens vid middagen men det känns som om man kommer längre bort från varandra, men det kanske bara för en närmare.
För första gången ser jag också faktiskt fram mot att ta studenten för nu vet jag iaf vad jag ska göra efter skolan, i alla fall över sommaren ;)
Hare Gött! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0