Foto

Jag har alltid gillat att fota, med det var när jag började gå en fotokurs i början av januari som jag verkligen fick upp ögonen för fotografi. Nu vill jag satsa på att bli fotograf.
Jag har lång väg att gå men jag är på väg!
Om allt inte går som jag vill kan man alltid ha det som en hobby... xD
Just nu känner jag mig både sviken och irriterad, men kan kan inte hindra personer från att göra vad de vill.
Jag ska vara storsint och inte begrava mig själv i att tycka synd om mig själv, jag ska hitta vägen igen och följa den utan att någon annan ska hindra mig!
Jag ska inte låta mig påverkas av andra! Jag ska bara sikta på mitt mål!
Jag är fortfarande sjuk men jag gick till skolan idag iaf eftersom vi hade foto idag! :D
Och Andrea och jag jobbade först lite i studion med gick ut och fotade sen!
Michaelas skor...hon var med oss när vi fotade i studion :)

Hittade lite blommer som var intressant... xD

En av de bästa bilderna denna dag! :D

Även om jag nu bittert kan ångra att jag gick till skolan eftersom jag blev sjukare av det så ångrar det jag inte, idag gick det så otroligt bra och det var sååå kul! :D Jag älskar det, jag älskar att fota! Allt och Inget! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0