Fortfarande sjuk...

Som rubriken avslöjar så är jag fortfarande sjuk och jag har ingen aning om hur det blir med skolan, tandläkaren och träningen i morrn...typ för sjuk för allt... xD
Men jag ska nog pallra mig till skolan i morrn för att inte hamna efter som jag har gjort med träningen! Jag har inte gymmat på evigheter! Känns inte bra :(
Just nu jobbar jag med filosofin och ska snart fortsätta med fotouppgiften och idag gick Micki och jag på visningen av Toy Story 2 i 3D. Ettan igår och tvåan idag, jag måste säga att jag gillar tvåan mer, det är mer humor.
Juste! Ni måste kolla in den nya trailern för Eclipse: 
http://www.youtube.com/watch?v=Y11FBV7DU94


Och ja, jag är en Twilight nörd! :D
Hare gött! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0